O Sideri so povedali

Z agencijo Sidera smo izpeljali dva različna dogodka – eden je bil namenjen medijem in blogerjem, drugi pa širši javnosti. Obakrat so stvari bile izpeljane profesionalno in z dušo. Kar še posebej prepriča, je ekonomična naravnanost, kako z najmanj sredstvi narediti čim več. Urška tudi navdušuje s svojim entuziazmom in človeško toplino, s katero prefinjeno tke poznanstva in gradi učinkovito socialno mrežo, ki je neprecenljivega pomena, ko gre za PR. Priporočam!

Andreja Fras Martini, marketing za P&G, Orbico Slovenija

Z Urško smo začeli sodelovati na začetku naše poslovne poti. Z njo smo dobili ustvarjalno moč, idejne rešitve in aktivno sodelovanje. Je zanesljiv partner, ki zna prisluhniti zahtevam in željam svojih naročnikov.

Branka Cvjetićanin, univ.dipl.ekon., direktorica VivaDerm d.o.o.

Od prvega trenutka našega sodelovanja je Sidera pokazala neverjetno pozitivno energijo do naše blagovne znamke. Urška je unikatna oseba, ki vedno vloži še več energije in truda, kot pričakujemo, in s tem dosega izpostavljenost blagovne znamke v vseh pomembnih medijih, tako tiskanih kot spletnih. Z veliko željo, da se na trgu zgodijo spremembe, z odličnim odnosom do medijev, in z razumevanjem glavnih ciljev blagovne znamke, vedno presega zastavljene načrte. Urškina osebna navezanost in predanost partnerjem in blagovni znamki je neprecenljiva.

Danijela Jovanović, vodja marketinga v regiji, Huawei

Z Urško smo začeli sodelovati pred tremi leti, ko se je spremenilo lastništvo Domine Active d.o.o., generalega zastopnika in distributerja kozmetične hiše ARTDECO iz Nemčije. Kot odgovorna oseba v podjetju sem začutila, da hkrati potrebujemo tudi spremembo v oglaševanju, izstop iz povprečja. Ampak kaj in kako? Z Urško sva takoj našli skupni jezik in v teh letih sodelovanje poglobili; od organizacije dogodka ob otvoritvi našega make-up studia, do neverjetnega števila PR objav v revijah in do našega skupnega projekta – spletne prodaje Moja kozmetika. Hitra, odzivna, polna idej, včasih pred časom … takšna je Sidera d.o.o. oziroma Urška. Sodelovanje priporočam vsem, ki potrebujejo sveže ideje.

Aleksandra Gruden, direktorica, Domina Activa d.o.o.

Ko se odločiš za sodelovanje z Urško, veš, da bodo tvoje zamisli in želje takoj dobile svojo zgodbo, največkrat o uspehu. Odlikuje jo dobro poznavanje medijskega področja ter možnost vživljanja v različne poslovne zgodbe.

Tatjana Eberl, lastnica, Zeleni izvir

Sodelovati z Urško pomeni sodelovati korektno, učinkovito, dosledno, predvsem pa zanesljivo. Tovrstnih poslovno partnerskih odnosov si vsi želimo in jih cenimo. Zato se najinega poslovnega sodelovanja veselim tudi v prihodnje.

Tanja Božinac, direktorica, Essentiq cosmetics d.o.o.

Ko so raziskave trendov prodaje pokazale zaskrbljujoče stanje, nismo oklevali. Vedeli smo, da potrebujemo dodatne, kreativne in učinkovite marketinške prijeme, nekoga svežega, novega. Urška nam je predlagala in izpeljala nekaj zanimivih predlogov, tudi takšnih, ki se jih do sedaj še nismo lotili in ki so bili izvedljivi, brez previsokih denarnih vložkov. Učinkovita in drugačna rešitev z merljivimi rezultati, to je edino, kar šteje!

Lidija Perčič, direktorica, Rauch d.o.o.

V Tosami sodelujemo z različnimi komunikacijskimi agencijami za različne projekte in produkte. To ima tudi slabe strani, saj nemalokrat izgubimo celovit pregled. Ko smo začeli sodelovati z Urško, nas je prepričala s celovitim pristopom, ki se ni osredotočil samo na izbran izdelek ali projekt, ampak je vedno želela spoznati in predstaviti celovito zgodbo iz različnih zornih kotov. Odziv s trga je bil takojšen in ogromen. Pozitiven medijski odziv se odraža tudi v boljši prodaji. Vesela sem, da sodelujemo.

Tanja Peterca, vodja programa široke potrošnje, Tosama d.o.o.

Živimo v časih, kjer nenehne spremembe v okolju, navadah in zahtevah potrošnikov potrebujejo naše takojšnje odzive. Kar je še danes dobro, jutri ni več sprejemljivo. Moramo biti drugačni, znati moramo presenetiti in prepoznati želje in potrebe naših kupcev – partnerjev. Zato je večkrat zelo koristno, da se o podjetju in o naših izzivih pogovarjamo še s kom, ki ni dnevno vpet v poslovanje podjetja in ima zato bolj neobremenjen, neodvisen pogled. Urška nam zna vedno »nastaviti ogledalo« in presenetiti z novimi, inovativnimi idejami za nastop na trgu. Urška je v našo ekipo prinesla svež veter in obilico uporabnih idej.

Aleša Kandus Benčina, direktorica, Medex d.o.o.

Z Urško smo začeli sodelovati pri projektu »Spregovorimo o neplodnosti« in takoj me je prepričala s svojo učinkovitostjo. Rezultati so tisti, ki štejejo in to cenim. Učinkovitost, brez velikih besed.

Andreja Verovšek, Dipl.soc.del, vodja projektov Med.Over.Net

Z agencijo Sidera sodelujemo odlično. Sama spoštujem odzivnost, hitrost, natančnost in trud, ki ga Urška vloži v vsako oglasno kampanjo svojega naročnika. Spletejo se vezi, ki so dandanes zelo pomembne in si seveda pripravljen za tako osebo narediti več, ponuditi več, še posebej, če ti na drugi strani (Sidera) gredo vedno naproti.

Lana Jankovič – vodja trženja, Videotop Color media d.o.o.

V vrvežu vse številčnejših ponudb na eni strani in zahtev kupcev na drugi je pomembno izbrati prave načine trženjskega komuniciranja. Sidera je pri tem kompatibilen partner, ki prisluhne naročniku, hkrati pa pozna ali spoznava zahteve, želje in potrebe ciljne skupine, pri čemer upošteva celovitost trženjskega nastopanja, spoštuje vrednote in obljube blagovne znamke ali izdelkov ter poskuša iskati inovativne, predvsem pa prave rešitve komuniciranja.

Maja Ambrož, vodja marketinga, Medex d.o.o.

S podjetjem Sidera d.o.o. sodelujemo že nekaj let. V tem času je Sidera za nas izvedla številne marketinške storitve, kot na primer celostne oglasne kampanje za promocijo blagovnih znamk, ki jih zastopamo, vključno z degustacijami ter drugimi podpornimi dejavnostmi. Ravno tako so za podjetje Frigologo d.o.o., podjetje, ki pripada naši skupini, v izredno hitrem času ustvarili novo celostno grafično podobo in spletno stran. Z delom podjetja Sidera smo izredno zadovoljni: z njihovimi ustvarjalnimi idejami in pristopi, z njihovo natančnostjo, zanesljivostjo ter z njihovim hitrim in profesionalnim odzivom.

Vsakomur, ki potrebuje kreativne, učinkovite, profesionalno in zanesljivo izvedene storitve na področju trženja, z veseljem ter vso resnostjo priporočamo podjetje Sidera d.o.o.

Aleš Erčulj, direktor Erfa d.o.o in Frigologo d.o.o.

Sidera je ena najbolj zanesljivih PR agencij, s katerimi sodelujemo. Neskončno veseli smo, kadar vidimo, da dobre blagovne znamke pridobijo agencijo, ki obvlada vsebinski marketing in pripravo zanimivih vsebin. Elektronska pošta, ki jo prejmemo od Sidere, je vedno natančno ter z zanimanjem prebrana – kar je redkost glede na količino elektronske pošte in PR sporočil, ki pridejo v naše nabiralnike. Vsekakor lahko rečem, da so lahko vsi, lokalni ter globalni naročniki zelo veseli, ko za slovenski trg izberejo Sidero.

Andreja Kočar Pečnik, skrbnica ključnih strank, ringaraja.net

Z agencijo Sidera odlično sodelujemo. Znajo prisluhniti našim željam in nas usmeriti, kadar nam le-teh zmanjka. Sidera punce so hitre, kreativne ter proaktivne. Odlikuje jih izjemna pozornost do detajlov. Včasih skoraj iz nič pripravijo odlične vsebine, resnično lepe in vsebinsko pomenljive. Hkrati pa nikoli ne pozabijo, da je učinkovitost glavno merilo uspeha.

Jana Šav, direktorica marketinga Karlovi vari, podružnica Ljubljana d.o.o.

Pri sodelovanju z agencijo Sidera sem imela odlično izkušnjo pri uvajanju in razvoju nove blagovne znamke na slovenskem trgu ter ustvarjanju podobe blagovne znamke, ki je privabila zelo mlado ciljno skupino. Glavne značilnosti odnosa Sidere do nas, njihove stranke, so bile predvsem predanost, učinkovitost in ustvarjalnost, za kar verjamem, da je v našem poslu redkost.

Maja Knežević, regionalna direktorica marketinga za Honor, Huawei Technologies